Moda provocărilor

Emiciupe's Blog

Este la modă acum un curent al provocărilor, plecat de la vreun motiv nobil, însoţit însă şi de ceva practic, lucru pe care însă mă abţin să-l comentez în public după cum simt. Au cedat presiunii chiar şi unii de-ai noştri, alţii însă l-au transformat în ceva nobil şi anume învăţarea de versete din Scriptură sau altceva cum ar fi cazul de faţă.

Nu am să fac chiar o listă cu 10 cărţi, dar am să încep prin a vă descrie un gând vechi. Numa` vreo 7 ani are. Gândul. Cam în urmă cu atâţia ani, în biserica noastră era realizată o revistă din care nu lipseau interviuri cu şi despre cei din biserică. Nu a mai venit şi rândul nostru, dar mă gândeam atunci că dacă ar fi ajuns întrebătorul şi la mine aş fi vrut ca să mă întrebe despre cântecele pe care le ascult cu plăcere şi…

Vezi articol original 607 cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în INTERESANTE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

